?

Log in

 
 
27 August 2007 @ 11:57 pm
[002] {Reborn} +28 (4 alternates)  
{Katekyou Hitman REBORN}

- fanart (x13)
- manga/anime art (x15)



PREVIEW:



[REBORN]
1 2 3 4
5 6 7 8
9 10 11 12
13 14 15 16
17 18 19 20
21 22 23 24
25 26 27 28


#1-3: from this awesome fanart.
#23-25: Lancia needs MORE LOVE. (Lancia = Italian spelling, hope it doesn't bother you. :x)


[ALTERNATES]
1 2 3 4


♥ Comment & Credit
♥ Textless are not bases, yadda yadda yadda.
♥ Enjoy!
♥ Resources here.
Tags:
 
 
Current Mood: thoughtful
 
 
 
.: [love☆com] otani/risa • *poke* XDsaniwa on August 27th, 2007 10:14 pm (UTC)
i love the first 4~ and 14 & 15 -- 20 too~ asasd; they all turned out nice!!!! *A*

now i wonder what's next? :B
TC loves planes ಠ_ಠ: DN_Matt [red sidelook]shiome on August 28th, 2007 07:23 pm (UTC)
*whisper* More Reborn, maybe Oofuri, yes? :3
make me hip like bad ass ♔: Gokudera- Juudaime!devicing on August 28th, 2007 12:17 pm (UTC)
Omg I'm stealing... a whole bunch of them :DDD They're all so pretty~
joey_fraser on August 28th, 2007 12:26 pm (UTC)
laskjslk I LUFF YOUR 25-28 LOOOL SO CUUUUTE~~~ <3333
kou_chann on August 28th, 2007 01:38 pm (UTC)
GAAAAAAAAAAAAAH I LOVE ALLLL .. 8059-ness xDD ahahah..
cracks me up~~ XDDD
good job > 3< thanks ya~
(Deleted comment)
TC loves planes ಠ_ಠ: Reborn_MukuLancia [hug me]shiome on August 28th, 2007 07:24 pm (UTC)
WAH, the flattery. *blush* Thanks, enjoy! :D
spooky_electricspooky_electric on August 28th, 2007 04:46 pm (UTC)
3
I SHOWER NAKED (! ! !)pumkin_eater on August 28th, 2007 05:59 pm (UTC)
Definitely stealing a ton~ they're so funny and cute!
sopoliini: Xan <3sopoliini on August 28th, 2007 07:22 pm (UTC)
Ah...taking 23. Lancia <3
TC loves planes ಠ_ಠ: Reborn_Lancia [first and last]shiome on August 28th, 2007 07:23 pm (UTC)
I'm glad! <3 Spread the Lancia love!
Eefa: Naruto - thumbs upeefa on August 28th, 2007 07:30 pm (UTC)
Eeh, spot the Reborn convert, have nabbed a few as well ^_____^

TC loves planes ಠ_ಠ: Reborn_Goku [damn sexy]shiome on August 28th, 2007 07:31 pm (UTC)
PHEAR my pimping powers! xD
mind your own uterus: gokudera cooler than youtriggerbone on August 28th, 2007 08:40 pm (UTC)
#6 - oooh, mad manipulation skillz. xD Saving lots.
TC loves planes ಠ_ಠ: Reborn_Colonnello [bring it on]shiome on August 28th, 2007 08:49 pm (UTC)
Ahaha, I WISH I had those skills, but not really, see? XD
mind your own uterus: tenohiratriggerbone on August 28th, 2007 08:52 pm (UTC)
I-I realized it after taking a second look. *shot*
TC loves planes ಠ_ಠ: Reborn_Gokudera [beautiful lie]shiome on August 28th, 2007 08:53 pm (UTC)
Is it a good or a bad thing that you thought languid-big-eyes!grabbing-Yama's-sweater!Gokudera was official art? XD
mind your own uterustriggerbone on August 28th, 2007 09:00 pm (UTC)
...I do believe in canon gay skillful manipulation, I do, I do!
mind your own uterus: hammer timetriggerbone on August 28th, 2007 08:51 pm (UTC)
...OK, I fail, 6 is a fanart. But pretty anyway. >__>
No pie for you.: PoT - *flail* 8<>mahoshi on August 28th, 2007 08:47 pm (UTC)
COLONNELLO. ♥ Damn, 26 vs. 27. HELP. D8
No pie for you.: Yakitate - Kanmuri & Azuma - Hamahoshi on August 28th, 2007 08:48 pm (UTC)
OH I KNOW. May I have 26 without the text? /shot shot shot
TC loves planes ಠ_ಠshiome on August 28th, 2007 08:48 pm (UTC)
I need more Colonnello art for iconizing purposes and general drooling, seriously. And, 27 = MORE RAINBOW/ARCOBALENO? *shot* I have the textless of 26, btw, if you don't like that version.
No pie for you.: Oofuri - Jun - Pfffffft (lmao)mahoshi on August 28th, 2007 08:50 pm (UTC)
Yay same time posting. YESPLZ. ♥
TC loves planes ಠ_ಠ: Reborn_MukuLancia [hug me]shiome on August 28th, 2007 08:52 pm (UTC)
...WHAT THE FUCK, telepathy. Give me my tiny brain back this instant.


Delivery. :D
No pie for you.: Reborn - Colonnellomahoshi on August 28th, 2007 09:05 pm (UTC)
8D <3

Thank you!
hiiro_inori on August 28th, 2007 10:14 pm (UTC)
Mmm, sooo taking numbers 8, 12, and 19....great...now all of my icons are of Gokudera =__=
さ-ちゃんです: Reborn//Hibari - (riding Hibird; wee~)taintedkibou on August 29th, 2007 01:38 am (UTC)
Nan ja koooooooooreee!!? XO *claws her way to the top from the bottom post*
I should have been this first aware of this post... this... ALL THIS!! *waves arms wildly* Damn this 6 hour difference... damn work... DAMN IT ALL!!

*sulks while quietly snatching icons; licks 16/17 in da process* xDDD;;
TC loves planes ಠ_ಠ: Reborn_Colonnello [bring it on]shiome on August 29th, 2007 11:04 am (UTC)
Yeah, I wanted to tell you but you weren't online. *miserable pout*
:D I'm glad you like my shopping job in 16/17, lolz. They were facing different directions and I went "THIS WON'T DO XD".
ray_spiritray_spirit on August 29th, 2007 06:13 pm (UTC)
Thanks - took some XD <3
kanharu: Kyouichi [Tokyo Majin Gakuen]kanharu on August 30th, 2007 05:20 pm (UTC)
They all are so great! :D hats off!! took some will credit ^_^
janoxide on September 16th, 2007 05:06 am (UTC)
THIS IS SO AWESOME.
YAMAGOKU LOVEEE

ANDYESLANCIANEEDSKAZILLIONMORELUVX.

//cough

23 & 24 is so psychedelic xD
thanks so much for making these!!

+memories!
TC loves planes ಠ_ಠ: Reborn_MukuLancia [hug me]shiome on September 16th, 2007 09:14 am (UTC)
OH SHIT I got mem'd!
Thanks, I'm glad you like them! :D
shouri_a9shouri_a9 on September 21st, 2007 03:32 pm (UTC)
taking 16 and 19. Lancia love <33
ex_hayato987 on September 23rd, 2007 11:53 am (UTC)
Hijacking 25 <3
Dponta_chan on October 19th, 2007 11:04 pm (UTC)
I love #2, hahaha. Snagging some. Will credit~ ♥
trielalehas_nine on October 21st, 2007 11:15 pm (UTC)
Ur yamagoku icon are lovely
awesome ºOº